sen sist.......





Nu har jag varit hos tandläkarn igen, och fått en temporär framtand. Denna ska bytas ut den 4 april. Tand feén måste verkligen ha något emot mig... Annars då?

1. Jag har deffat i fyra dagar, efter det fullkomligt proppade jag i mig kolhydrater! Detta är då en deffnings korvlåda.




2. Det har varit VÄRLDENS finaste väder i flera veckor känns det som!





3. Pappa har skaffat en Iphone..



4. Jag har hälsat på herr Gustav Vasa.





5. Jag har ju för tusan åkt vasaloppet.








6. Jag har sett en jäkla mycket "Toodles and tiaras". (sjukt program)





Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hurra för nytt inlägg och: tusan vad du åkte bra på vasan!

Hur var filmen? Jag har tråkigt och kan inte sova, inte så roligt vill jag lova. Är glad att jag har en syster som är bra på att åka distans - trodde inte att den talangen fanns? Pojkar du på rad du passerade, man kan säga att du regerade. Inget mer fjäsk inatt, jag tycker att du har en ful gammal katt.

2012-03-07 @ 01:17:54
URL: http://rackarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0