Söndag.



Cha cha bloggen, nu har jag snart besegrat min penicillinkur och förväntas vara fit for fight på någon dag. Känner mig för första gången pigg, och det var väldigt länge sen. Ska försöka ta tag i det här med bloggandet. Och det är ju bra, för då måste jag göra nått med mitt liv. Annars då? Hela helgen har vi suttit och försökt få ihop en dataskriven a4 sida om bra saker om min kära Niklas. Det var inte det allra lättaste måste jag säga. Två dagar tog det, och tre heltidsanställda som satt och brainstorma.

Nu är jag glad iallafall. :) På torsdag ska brorsan ta examen, så då ska man ta sig ner till Ume och titta på lite granna.


Och sen är ju den viktiga frågan....
Klippa håret KORT eller spara ut LÅNGT?
Mitt ogräs till hår har löpt amok och är nu i en taskig halvlång frilla. Inte ok.



I torsdags så ramla jag i en trappa på skolan...

Hejdå Lovöörz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0