Lite klappar och sånt jag dragit hem själv.


Kängor som jag fått av mormor och morfar(!?) De är alltid väldans duktiga på det här med julklappar, förra året fick jag min älskade onepiece, som jag praktiskt taget bodde i under min rehabilitering, och påväg till frukosten på folkan, när jag var för slö för att ta på något annat, när jag frös, när jag var hemma och inte brydde mig om hur denna blå dräkt framhävde min stjärt. Jaja, tänkjo får thö shoos!


Te och ett ljushus, av kusinerna som man har kontakt med. Värry kjot!


En söt kofta av min soulmate :) Megafin till ett par svarta byxor och ett linne. Läss iss mår!


Ett nytt armband,det gula fick man av Storasyster och Marksnus. Ser nog lite fräsigare ut när man får lite färg? Blev nöjd i vilket fall!


Nagerlack av Anton och Howie, jag har en aning om att det var Howie som valde ;) hon kan sin grej!


Fjäderörhängen och tjocksockar med KATTER! Svärmor kan sin grej hon också.


En fin tischa gav jag till mig själv. Hungry Tiger!


SOM JAG HAR VARIT PÅ JAKT EFTER DESSA MED HÖG MIDJA! HALLELUJAH, PRISA HERREN!


Fuck yeah!


En kattkalender fick jag också. Det är ju det bästa djuret som finns.

HEEEEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0