jaja, jag vet.

Bloggandet har väl varit sämre än någonsin, och inte vet jag om det kommer bli en otrolig skillnad nu heller, men man kan väl hoppas? För att gottgöra er trogna läsare så ska jag bjuda på en bildbomb, och inte vilken bildbomb som helst, utom på våra husdjur!


Gissan, världen bästa och finaste katt!


Bazinga "Demonkatten från helvetet", min bror och hans tjejs katt.
OBS! Ej en ordinarie katt.


Bosse, världens hungrigaste katt.


Robin, en konstig katt helt enkelt.


Mikko, en limpformad hund.

SMARTDOG, hon behöver väl ingen vidare presentation egentligen? Hunden, myten och legenden!


En av mammas husdjur!


Några stycken feta kalvar.


Kalven myser.


Sugen?


Nuuufikna. (ha ha ha!)


De så kallade "vinterkaninerna", som mamma tvingas ta hand om vareviga år.


HEjdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0