Belgian blue = Elin Nilsson



Har just varit i gymmet och blivit starkare än starkast, grövre än grovast och grymmare än grymmas. Tycker mycket om gymmet eftersom man ser resultat DIREKT! Efter 5 minuters gymmande så kan man faktiskt med blotta ögat se en märkbar skillnad på alla muskler i hela kroppen! Det spelar absolut ingen roll om man gör benböj, armarna, magen och ryggen får sig sitt också. Just nu så kan jag faktisk jämföra mig med Ronnie Coleman. Utan att överdriva det allra minsta! Det känns så jäkla gött.

Man kan inte göra än att häpnas av mig.

 




Men hallå, spana mina groteska oxaxlar! Sådär såg då de inte ut innan gympasset.


Sitter och poppar världens bästa Johnny Flynn. Ska väl bege mig till min dusch och göra mig i ordning inför kvällens DEJT. 


Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0