Nu jäklarns!





Här ska det bakas sommarkaka, fastän det är mitt i vintern och det är -35,3 grader kallt. Mindfuck på hög nivå. Som min assistent har jag min storasyster, och hennes s.k bihang Marcus. Han är inte så hemskt mycket till hjälp, om man nu inte räknar med snusklumpar i smeten som hjälp...

Imorgon blir det jokkmokksmarknaden med HELA familjen + Zacke T, eller ska man säga Zakarins? (som det står på hans mackkort). Marcus kommer åka med för att vara hundvakt.

Nicke har slöjdat som en galning i ett och ett halvt år, och äntligen får man se resultatet. Minuter, timmar, dagar, veckor, månader - år har han kämpat och stått i. Jag förväntar mig att bli minst sagt Blowned´away.
 

Dessutom så var han med i Pt idag, reportaget kan ni läsa HÄR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0