Smartdog strikes again!



Alla vet ju redan att Smartdog är riktigt klipsk... Men hon besitter mer kvalitéer än så ska ni veta! Ta fredag till exempel. Smartdog var ute med farsan, Lena och Marksnus i skogen och traskade lite grann lite när hon helt plötsligt får vädring på ett djur. Hon sätter av och börjar skälla som bara tusan. Pappa med bihang tror att det är en älg (för Smartdog är ju faktiskt inte bara hemskt smart utom också en älghund) så han och Marksnus smyger närmare. Väl på plats så får de syn på ett djur. Väl hemma så hör jag tre skott och senare så får jag ett samtal där jag meddelas att Smartdog för tusan har spårat upp EN BJÖRN.

Numera så kallas hon inte bara Smartdog utom också Beardog och Bravedog.

 
Smartdog/Bravedog är så modig att hon lätt kan hitta de allra farligaste djuren.


Jag (som inte är lika modig som Bravedog) och Nallebjörn.


Björnjägarn och Deadbear.


Marksnus lånade ut sin käraste ägodel så den skulle förevigas med denna tass!


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0