Sen sist.

Datan dog, jag lämnade in den till datadoktorn på skolan och där har den varit... Tills nu!





Jag har hängt på Ikea med halva la familia.


Jag har mästerkockat ihop denna maträtt.



Jag har hängt ihop med denna flickan.



Vi har försökt oss på den ädla konsten "göra sig fin". Det lyckades sådär.



Vi hängde med allas vår Lillen på akuten.



Jag har haft på mig kläder i beiga toner. Som en tant.



Jag och världens bästa Storasyster har sett Jägarna 2. En kanonrulle!



Jag har varit farlig.



Vi har stuckit på läger och på vägen small däcket till.



Det var inte så himla mycket kvar av däcket överhuvudtaget.



Inte av min häl heller för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0