30 intressanta fakta om min skojiga dag.

Min fantastiska dag:

1. Stiger upp klockan sex.
2. Får en kopp kaffe.
3. Blir skjussad till bussen.
4. Kliver på bussen från Boden.
5. Märker till min stora lycka att den är gratis(!!!).
6. Kommer till Älvsbyn. Kallt som satan.
7. Går och äter frukost.
8. Byter om till sportigare kläder.
9. Tar på mig cykelskorna.
10. Upptäcker att det är punka på cykeln. För tredje gången - i höst.
11. Blir förbannad.
12. Tar på mig ett par pjuxs.
13. Åker hemåt med ett par skidor.
14. Går och duschar.
15. Märker att jag än en gång har "förfrysit" brösten. Ont.
16. Går in, ser ett fakta program om katter.
17. Ser ett fakta program om hundar.
18. Fyller el bil fantasticó med en massa bråte.
19. Far med mamma till soptippen.
20. Upptäcker att soptippen är stängd.
21. Far och handlar.
22. Blir överkörd av kundvagnen av mamma.
23. Far på folkan och hämtar livsnödvändiga grejor.
24. Far hem. 
25. Kollar lite mer på fakta program, nu om sjökor dock.
26. Äter some middag.
27. Ser criminal minds.
28. Har grymt tråkigt.
29. Brösten är ömma.
30. Jag är less. 

Bjussar inte på någon bild idag, jag är för ful.
 

Kommentarer
Postat av: carro

du är aldrig ful!!! :o

2011-09-24 @ 17:25:52
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0