Helg.



Mysstund för mig själv med tända ljus. Det behövs ibland. Få varva ner lite grann... Men egentligen är det inte alls nödvändigt just nu. Har fått soooova ut som tusan i helgen, fått maten serverad, blivit lite smått födelsedagsfirad och framför allt haft qualitytime med Niklas.

Och apro på Niklas:

- Vad har du tänkt hitta på för nått romantiskt på min födelsedag då?
- Du är ju inte hemma på din födelsedag, så jag tänkte vara romantisk med mig själv!



VAD MENAR HAN EGENTLIGEN MED DET?!



Han kanske hade tänkt bada badkar med levande ljus, stämningsfull musik och rosenblad?



Han ska kanske fixa värsta komplicerade trerättersmiddagen?



Eller ska han rent utav gå på picknick, äta nybakat bröd och grillad kyckling?


Han kanske gör allt romantiskt som bara går, på min stora dag :'(

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0