jag ger dig min morgon.



1. Först var jag så här trist och trött när jag vaknade.



2. Sen upptäckte jag till min stora förvåning att min face var torrt som fnöske!
Hade man petat på mig hade hela ansiktet garanterat fallit isär. Bara sådär liksom!



3. I panik så letade jag reda på den FETASTE krämen jag hade i mina gömmor. Med denna fantastiska mokajäng smetade jag gladeligen in mina vissna kinder.



4. Till min förskräckelse sprider sig en mörkröd rodnad i HELA ansiktet! Inte en enda fläsk är sådär vanligt vit.



5. Nu är jag nästan i ton med vad jag brukar! Ett stort tack till allergimedicin och räddarna i nöden: Ett tjockt lager concealer och foundation på det! Nu känner jag mig som en mega fjortis med en kaka i ansiktet, men bättre det än att låta folk tro att darth Maul har återvänt!



Elin Nilsson?

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad lite du uppdaterar! Jag vill se mer av din blogg!

2011-10-30 @ 14:44:06
Postat av: Erik

Vad sägs om att uppdatera? :)

2011-11-03 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0