MMSet med stort M

Nu tänkte jag dela med mig av ett mms som jag fick för någon dag sen. Jag är ensam och helt plötsligt så dimper det ner ett mms  från min make i min inkorg. Hurra tänkte jag, för man kunde bara se den tillhörande texten till mmset innan man tryckt på "Öppna MMS". I vilket fall så ser jag att texten lyder: Saknar dig ;). Och första reaktionen blev att jag blev glad över detta förtjusande meddelande, men när jag väl trycker upp mmset på riktigt så möts jag av denna syn!

 
Två porriga fjällämlar! Niklas har aldrig visat prov på sånna här meddelanden tidigare, så detta kom som en smärre chock. När jag konfronterade honom med detta, och fråga vad egentligen det var som han mena, så nämnde han att fjälllämlarna var... döda!

Jaha. Vilka slutsater kan man dra av detta?

1. Att han har blivit helt knäpp?
2. Att detta mms var menat till en annan dam vid sidan om?
3. Att han är nekrofil?
4. Att han gillar fjälllämlar?
5. Att han saknar mig ;) ?
6. Eller kanske att han bara skoja, jag får hoppas på det!


Hejdååå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0