Efter regn kommer solsken, och efter solsken kommer regn



Löpning, älvsbyvärket och snabbare än vinden tillbaka för att hinna på tvåfika. Och visst gjorde vi det! Jag och Emma kutade rent utav snabbare än Zacke Te skulle jag kunna gissa, men nog var det värt det. Mockarutor och en stor mängd päronsaft. Hurra hurra hurra, sockerkick here I come!
Ikväll ska det lockas, flätas och övas med flickorna i den überbraiga ugglan 1!

När jag, Emma och Spettan for iväg och löpte till gympan så for vi ut lite tidigare för att man skulle vara uppvärmd. Väl framme så var vi säkert 20 min tidiga. Jag och spettan var trötta, men löpning är ingen tuff match för en orienterare som Emma, som skulle förlänga ett tag till. När jag och spettan pustar ut inne i lokalen så börjar det störtregna. Heheh, tänkte ett djävulsbarn som jag och mycket riktigt så såg alla ut som blöta katter när de väl kom in.

Nu ska jag duscha mitt hår, som jag inte duschat sen i... Söndags :)
Ska nog göra en Hiro Nakamura, eftersom det är så trist att duscha.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0