En helt vanligt torsdag.

Före och efter.





Är håret duschat. Nej. Eller... igår, och det gills ju nästan :)


Dagen började med att jag lyckades försova mig. Kolla på klockan och då hade halva naturkunskapslektionen gått, så då orkade jag inte stressa iväg. Åt itsället lite frukost helt ensam i vårt kök och sen bytte jag om till snabba kläder. Idag var det nämligen skidorientering, och för alla som känner mig så är jag ju inte direkt en stjärna. Men it gör det nå! Jag hittade runt och var inte så hemskt jätte långt efter. Det händer ju inte!

Dessutom så känns det som om livet flyter på just nu. Skidorna går inte speciellt fort, men inte gör det nått. Jag mår bra och jag kan rimma. Vad mer kan man önska liksom?

Hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0