sprint.

Typ helt goa bästisar.


Jag och mr. skönfälts hand.

idag har vi sett på sm, och lillen levererade. Jag har parkerat, och parkeringsgubben sa att han var stolt över mig. Vi har hälsat på storasyster och även hälsat på herr kalv. Vi har bråkat om Tobbe i en annan del av köping, vi har etit nyttig mat, lyssnat på jay smith, sett en halv film, gått upp tidigt som tusan, suttit på en parkbänk brevid en mystisk gumma med rosa mössa som talade med sig själv, vi har hejat på smoffe och andra hurtiga, vi har lärt oss hitta till storcoop på ca hundra olika sätt... och så vidare.

Och snart säger jag godnatt, när skönfälts naglar har torkat.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lena

" mystisk gumma med rosa mössa som talade med sig själv".... var det i Boden?! I sånna fall känner jag till henne... hon kallas för klockhulda.

2011-03-11 @ 09:42:25
Postat av: bergner

det MÅSTE vara klock-hulda...mjehehe!! hon är bodens nya ansikte utåt; hon är överallt och ingenstans och sprider sin ljuva stämma..

2011-03-11 @ 14:18:41
Postat av: Lena

Och Bergner känner henne mer än till namnet... hon har inside-information! Hon är bla stammis på shell/7eleven och dricker enorma koppar kaffe där!

2011-03-11 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0