Ida Norén

Nu tänkte jag skriva en rad eller två.
Om en tjej tycker om så mycket så.
Hon är lång och har hemskt snygga ben.
Och hon är allt annat än klen!
Hon har vackert långt blont hår.
Oduschat givetvis, ni alla förstår.
Hon är inte ett så big fan av att blöta ner sig.
Och ha äckligt hår har blivit hennes och min grej.
Hon är heeemskt bra och fruktansvärt kul.
Även fast hon på morgonen kan vara osminkad och ful.
Du är i vilket fall hemskt rolig och söt.
Och det är hon som alltid vid måndagsfikat njöt!
Jag gillar dig och tycker att du är frän.
Och av dig får man inte migrän!



hon är lång, jag är kort.
Fast vi håller på med samma sport. Delvis.


Kommentarer
Postat av: idigirl <3

jag blir nästan tårögd <3

2011-03-31 @ 12:58:22
URL: http://iiidanoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0