I en annan del av.

Detta har inträffat och inte tidigare publicerats. Är ni beredda? Bra.


Jag har käkat standarn, bakpotatis och laxröra.


Jag har varit ute på trista, meningslösa och snöiga pass helt själv.


Hängt med världens bästa Nicefield.


treffat världens bästa Smoffe!


Vi har loosat på kläderna när termometern visade varmt.


Jag har själv stekt och tittat på tävlingar.


mormor har bjussat på megamumsiga semlor!


Jag har myst i min dräkt och ätit äpplen. Och om man blir vad man äter så får jag passa mig noga, för en äppelformad kropp är inte att föredra! En päronformad är mycket mer hälsosam och det är bra, för jag har stor bakdel - precis som ett päron!


Och en sista bild på mig och bestis. Snodd av grabben: http://erixonf.wordpress.com/


Hej då! Heeehj hehj hej hejheeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0