yeah



har bäddat sängen, och öppnat fönstret. Det har nog aldrig hänt. Snart ska jag iväg på introduktion igen, har varit där nu på eftermiddagen. Senare ikväll får jag finbesök. Ändå! Därav bäddningen och vädringen. Man kan ju nästan tro att det är en slusk som bor här!

idag är det för tusan sommar, men imorgon skulle det vara trist som vanligt... Och vetni vad som hänger på min vägg just i detta nu gott folk?

Något beige/vitt, något blommmigt, något långt, något tunt, något mjukt, något chiffongigt... hehehe.
Världens bästa Stina Grahn hämtade upp den igår. Tack igen! Du får bli lite kortare och rundare så får du ärva den :)


ps. Skidlinjen vann såklart den prestigefyllda matchen! 4-2 om jag inte har missförstått de andra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0