student och bal




















Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tycker det framgår lite otydligt vem som är fotograf till dessa bilder... jag skulle lätt kunna tänka mig ett hyllningsinlägg eller liknande som tack för att jag tar så snygga bilder!



Är du lite av en fruktoman?... jag ringde pappa - han lät vrång och pratade om hur dyrt det var med all frukt han tvingades köpa till mig (?!?!?!).. till slut framkom det att han menade dig! Var snäll med din far och sluta ruinera honom med omöjliga krav.



Hej då Kram

2011-06-18 @ 18:50:18
Postat av: Carro

Vad fin bilden med vit bakgrund var! Och den bilden med dig och bilen var grymt fin alltså :)

2011-06-19 @ 11:11:40
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0