HEEEEEEEEJ BLOGG.

hehehe, jag har inte alls varit så flitig med skrivandet, men it gör det nåå! Jag har väl haft annat för mig, jag är för upptagen och viktig för att hela tiden måste blogga. Jag har haft annat för mig. Hållt mig stillasittandes för de här förbaskade vaderna till exempel... Meeeeen, igår så tog jag bort stygnen! Så nu på 2-3 veckor så ska jag vara tillbaka, fit for fight om allt går som planerat :D

Nyss var jag ute och prova att cykla. Kändes fantastiskt kul faktiskt. Första "riktiga" passet på typ en månad. Man kan väl inte kalla mig snabb eller fit. Snarare kebab och fet. Det gör ingenting!

 Endorfinerna flödar, haha känner mig som en värsta hurtigt positiv kärring, ni vet sånna där som alltid tycker att allt är underbart, hur jäkla bra allt känns och alltid försöker peppa andra till att tänka goda tankar. Även fast alla egentligen vill dra täcket över huvudet och försvinna i ett par veckor så envisas dessa personer att försöka smitta andra med samma käcka anda. FYFAN. Störigt. Meeen, fortsätter jag att vara på så här löjligt bra humör så kan det mycket väl komma upp ett recept på grekiska biffar, som ändå ingen bryr sig om :)

Annars då?
Idag var jag ledig så då passade jag på att fara och käka lunch med en kompis och sen drog alla systrar Nilsson till pite för att handla. Hittade massvis med saker. Kanske lägger upp någon bild, eller kanske inte.

TjoHoooHOoooo
Hurra för denna dag :D 







Svettig tjej, som inte har rouge. Kinderna är röda av värme och utmattning.
YEeeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0