Onsdag var det va?



Hej hej hej hej på er alla.
Er som läsa min blogg palla.
Hej på er, stora som små.
Hej på er alla med ögon blå.
Hej på er med ögon gröna.
Och er med bruna så sköna.
Med mig är det mycket bra idag.
Solen skiner och det gillar jag.
Snart ska jag iväg på mitt jobb.
Få pengar, men inte som en snobb.
Förhoppningsvis så blir jag lite rik.
och inte åter igen bli ett fattigt freak.
Förra året var väldigt tufft.
Så nu ska jag handla med förnuft.

Annars då?
Mina ben är blå.

Idag har jag duschat mitt långa hår.
Hade tränat och blivit trött i mitt lår.
Cyklat fort som vinden det har jag gjort.
Och det kunde man inte för en månad sen trott.

Men snart så är jag igång igen.
Och då ska jag ofta min biceps spänn.
Skrämma slag på varje en.
Speciellt på en som heter glenn.
En bodybuilder blir jag då sen.
Och vinner över alla män.


Hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0