Run forest, RUN!




(bilder snodda av carran)

Igår så var jag och Carran och sprang i en vildvuxen skog. Myggorna och bromsarna jagade oss och vi kuta för glatta livet. Eller? Ett lugnt a1 pass på två och en halv timma. Mina vader fungerade hyffsat bra ändå, med tanke på längden på passet. Mycket nerför och hårt underlag gjorde att de börja protestera, men då var det inte så heeeemskt mycket kvar av passet :)

idag då?

Nu sitter jag på jobbet, och har som inte så mycket att göra. Jag har städat hela eftermiddagen, och alla andra sysslorna är redan gjorda. Hmm, blir kanske friskvård på 20 minuter. Mycket möjligt! Ikväll ska jag banne mig inte göra någonting! Planerna är att sätta sig ner vid televisionen och bara dega. Det är år och dar sen jag sist såg på Tv. Kan tusan ha varit när jag hade min kryckperiod, och det var ju länge sen. Det är inte så att jag helt plötsligt har blivit anti mot teven, utom det är det att... Jag har inte lyckats få på ljudet. Vi kan också skylla på att jag är en hårt arbetande tjej och att jag tränar som en galning. Men det är en överdrift, det vet vi alla sen tidigare.

Tjohoo, vilket långt inlägg. Nu ska jag surfa runt lite, läsa om nya bombhot i grannlandet och checka in mina favorit bloggar (FAN VAD`COOOLT!)

Hejråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0