Off I go!!!

Nu bär det strax iväg mot Älvsbyn med världens bästa mormor. Jag ska börja jobba tre, men mormor min ville gå omkring på knalledagen innan. Så vad gör man inte? Idag har jag städat i mitt rum så att jag inte ska drabbas av en allergichock. Annars då? Jag taggar stenhårt till natten 12-13 då det äntligen är dags för HARRY POTTER. Yeah. Kommer bli bästa dagen i mitt liv :D


Nöjd tjej med nytt herrlinne! Fyndat på rea, tvillingsyster sa att jag såg ut som en lesbisk... But that's what I like!


Kinda blueish leg? That's right!


Ful hund med stygn.


Ben utan stygn!

Förresten hängivna bloggläsare! Telefonen är kokko. Så det är inte så säkert att någon kan få tag i mig. Detta ska åtgärdas så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0