Min dag

1. Vaknade upp kanske vid 10...



2. Sov vidare i kanske en timma till.

3. Började smått försöka väcka en slumrade kille brevid mig. YEEEES!

4. Fixade och trixade ihop en grötfrukost.



5. Skjussa hem en trött kille.


6. For ut och sprang med en röd hund.


7. Badade med en röd hund.



8. Duschade.

9. Sa hej till lite släkt.

10. Hälsa på mormor och morfar




11. For och käka middag hos min pigga kille.

12. Såg på när en pigg kille fick sin väska packad.

13. Fick en hejdåkram av min make som har en svart hund.


14. Åkte och hälsa på mormor.

15. Provade ett spel där man styr en liten boll med hjärnkraft. Coool.

16. Åkte hem till världens vackraste by.


 
17. Fick en kram av en bror.

18. Pratade i min teleflon.

19. Letade ett mystiskt föremål i en suverän bil.



20. Satte mig här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen vidare hejdå kram... HA :)

2011-07-20 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0