Måndag -.-



Testade att rulla idag. Träffade på Ida mitt ute i ingenstans. Hon kom och cykla om mig. hehehhe. När vi väl stod där och snack så kom Erik på sin snabba cykel. Så det blev värsta samlingen där. Det händer ju inte.
Annars så ska jag inte göra så hemskt mycket idag. Ta det lugnt, chilla, vicka på tårna. Det förtjänar jag. Imorgon blir det jobb igen... onsdag, torsdag, fredag också, MEN sen så är jag ledig till helgen. Och då ska jag ta en smidig liten bil och toffla mig iväg till Ritsem och hälsa på min pojkvän. Där har jag bara varit en gång. Och då var det vinter. Nu är det sommar, för dem som inte hängt med i dagstidningen så är det faktiskt sommar.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0