Helt vanligt tisdag.





Idag har jag åkt skidor, och det var kkkkallt. I två och en halv timme åkte jag omkring. Höger, vänster, neråt i ryslig hastighet, uppåt i långsammare amatör/kärring-fart, följa spåret och ramla i ett trångt orienteringsspår så att kinden fick ont. Trodde för ett ögonblick att jag fått hjärnskakning, men det hade jag ju inte. Det var bara vanlig hederlig gnäll.


På kvällen så for jag och carran för att handla. Vi handla motivation till en pluggkväll och en "förlåt-för-att-vi-kallar-dig-bög-present". Våran kompis andreas blev glad och smått överraskad av denna vänskapliga gest. På tjugo minuter ska vi tre se SATC, dricka té, tända ljus, diskutera relationer och analysera vardagliga problem :)
Annars då? Jag har pluggat espaÑol, i flera timmar känns det som. Jag har skickat in det till fröken, undrar om hon förstår att google translate är min bibel. Det är det som är frågan.




Och än en gång, mitt faboulus hair. Jag kan inte sluta tänka på det.
TÄNK om man själv hade lockigt hår? Lockigt och rött. Det hade fan varit något det!
Min vän Petra har BÅDE och, och jag är heeeeeeemskt avundsjuk i hemlighet.



Detta är då färgen på Petras hår. Eller faktiskt så är det Petras hår. Men jag är inte helt säkert på att hon skulle uppskatta att hon hängdes ut i min blogg bara sådär liksom. Därför så klippte jag in en (nästan) lika söt kille. Allas vår Anders Södergren. :D


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0