lördag kväll, jag och shhnargl vilken skräll.

Idag har det varit en kall dag. Det diffade mellan minus 30-33. Då gjorde jag och Shnarglan det enda rätta. Vi pickade vårat pick och pack för att ta en simtur. Dock i en bassäng såklart. Det är liksom is utomhus, och vi hade ingen utrustning till att göra hål i isen :) Nåväl, efter en timme bestämde vi oss för att bege oss mot duschen. Och varför inte basta ett tag liksom? Vi brassa på med vatten på agrigatet och svetten bara rann. Det var olidligt hett, och vi båda hade svårt att andas. Vi kunde se våra 18-åriga liv passerade snabbt innanför vårat inre. När vi trodde att slutet var nära så stegade de in två flickor (8<10år) och klev direkt upp på bänken högst upp utan att tveka, utan att göra en min av rädsla, smärta eller förskräckelse. Detta blev droppen för oss och vi tog våra handukar ut till den välkomnande kylan i duschrummet. Vart är dagens ungdomar påväg? Det är frågan.


Här är vi, fullt påpälsade MEN utan en gram smink!
(Jag har nämligen en nära vän som påstår att jag inte klarar av att vara utan smink...
Hehe, hon har tydligen inte hälsat på mig i byn, där inte ens en Bh:ar används...) ;)

När vi kom hem så gjorde vi spegetti och baconsås. MUMS. Vi kollade lite sprint på teve, och allt var frid och fröjd.
Vi tog båda tag i våra liv och städade respektive rum. Sängkläderna är tvättade, kläderna hänger på sina galjar, skorna är uppradade efter färg och storlek (okej kanske inte, men dom är inte huller om buller i alla fall).
Senare på kvällen så var det dags för en romantisk middag. Vi har tagit romantisk middag till en helt ny nivå. Så här mysigt och trevligt har jag aldrig någonsin haft med någon av mina ex ens! Tänk vad mycket tända ljus, stämningsfull musik (denna lista: till min kärlek) och en trevlig och givande konversation kan göra!

Efter det så gick vi två ut på en promenad för att få i oss lite av den friska, kyliga luften.
Häääär kommer en bunt med bilder, enjoy!


Hello, how do you my friend, how do you do?


No monkey buisness


Shhhhnargl ♥


Me myself and I


HAJ PÅ DAJ!


Jag spanar efter en make.


Man ska va glad på bild? ;)


Jag kan klättra i träd, fastän jag är arton och att det är över 30 fucking grader.


My bestfriend


Glad och inomhus i varma ugglan tre!


Carran var nog lika glad :D


Vi har det bra vi två :) Sjukt mysig kväll måste jag säga.
Veckan fortsätter som sagt att leverera!

Tydligen så är inte pengar det enda som gör en lycklig!


Kommentarer
Postat av: Carro

vilket långt inlägg, men roligt! haha speciellt de där om bastun!

2011-01-16 @ 16:14:00
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0