HÅRRÅR

Imorgon ska jag klippa mitt håååår. Jag har bestämt mig för att behålla det långt (och mega trist) åtominstonde tills efter sommaren. För det lät väl rätt så himla kul att ha ett halvblont rapunzel hår då? Eller?
Jobbigt? Ja. Fint? Ja.
Till hösten kanske det blir mörkare rent utav sagt brunt, men tills dess får det växa och frodas som det vill. Solen får sköta sitt, och jag slipper bry mig om någon jobbig utväxt. Yepp.

Ändå rätt ballt att ha sin egna färg i långa längder, men jag är som sagt fortfarande väldigt avundsjuk på dem med rött hår, eller brunt hår... Eller fiint blontblont hår. Allt utom min egna trista färg det vill säga!



ööööööh, kanske godnatt nu förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0