Dag 6

Typ av killar jag faller för.


Han ska vara mörk, eller ljus.
Det är ett stort plus om han inte äter snus.
Han ska ha håret brunt, han ska ha det rött.
Han ska fixa det jämt, men ibland vara för trött.
Han kan vara blond men kanske även flint.
Men egentligen föredrar jag hår, för det är fint.
Hans ögon måste vara mörka som natten. 
Eller gröna som hos favorit katten.
Blått kan också fungera för mig. 
Jag är faktiskt inte en så kräsen tjej.
Han kan vara lång, men samtidigt kort. 
Det är svårt att välja en typisk mans-sort.  
Han ska vara smaaal, han ska vara bastant.
Däremot ska han inte vara en klant.

Vid vidare intresse så finns det faktiskt listor på hur en kille ska vara på ugglan tre.
(ps. Jake hade funkat finfint, jag hade inte klagat ens en enda gång)


Kommentarer
Postat av: Lena

Hähä... tänkte du själv beskrivit typ alla killar som finns? Du är verkligen inte kräsen du... börjar Elin bli desperat tro?

2011-01-26 @ 14:00:55
Postat av: Elin

LÄGG MÄRKE TILL ATT JAG INTE BESKREV MARKSNUS, FÖR HAN SNUSAR

2011-01-26 @ 14:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0