Dag 1.

En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag har en katt som heter Gissan.
2. Min favorit färg är grön.
3. Jag bor i byarnas by, där det aldrig händer nått.
4. Jag tycker om lukten av nytända tändstickor.
5. Jag har ofta hicka.
6. Jag är hemskt rädd för spindlar, speciellt de här med jätte långa ben.
7. Jag har sett Johan Palm LIVE(!)
8. Om jag hade fått döpa om mig hade jag velat heta typ.. My Älgamo. Hur fint?!
9. Jag tycker att välling är mums.
10. Jag tycker att leverpastej är det godaste pålägget ever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

11. Jag är världens bästa kompis

12. Skönfält saknar mig massor!

2011-01-22 @ 11:21:55
Postat av: Anonym

13. Smoffe är inget blött skägg

2011-01-23 @ 15:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0