tengo un gato, se llama Gissan.


Visst är hon fin? Huuur fin som helst :)

Hejhopp! Idag verkade det vara lite kallt för att träna, så nu sitter jag och myser med katten.
Och mamma gör palt. Kan det bli bättre. Här i Manjärv så behöver man inte duscha om man inte vill, eller borsta håret... Man får till och med gå omkring i magtröja, för det gör jag - fast jag har en kofta på. Man får ju inte se ut som en knarkar-slampa. ¨

Igår såg jag på bio, bara en sånn grej liksom. 127 hours. Den var bra, men det var nog ändå den värsta filmen jag någonsin har sett i hela mitt liv, ungefär som "Into the wild", fast mycket heemskare. Det var verkligen så att det vände sig i magen på en.

Ikväll blir det sunside, men favoriten Ove sundberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0