Prom-ise

Nu ska jag fixa till mig så att jag inte ser hjärndöd ut.
Sen ska jag snöra mig in i en buss för att hälsa på Karin.
Vi två ska fara och kolla på balklänningar.
Whaat, undrar ni. Ska den mest ensama tjejen i hela världen gå bal? Har hon hittat en make? Ska hon gå med en tjej, så att lebiska rykten sprids? Ska hon gå alldeles själv (detta är den mest trovärdiga reaktionen)? Då kan jag lugna folket och säga att jag bara ska kolla på en klänning, det får man väl göra? Dessutom så kan jag ju spana efter en make när jag väl är i Piteå.


Kanske kolla efter en sånn här då...


Och framför allt en sånn här. Han ska ha fluga.


HEJ HEJ, nu går bussen på en timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0