Dag 18

Vad jag åt idag.


Min mat idag so far.
1. Missa frukosten.
2. Lunch: tre taskiga potatisar och en grinig kycklinggryta som inte alls höll måttet + ett glas vatten.
4. Orkade inte ta med mig vätskebältet när jag sprang, en gainomax fick duga fint efter träningen.
3. Tvåfikat bestod idag av något som innehöll nötter därför så hade jag fruktstund istället.

Om man nu tror att det här är min vanliga kost, baserat på bilden så hade man kunnat tro att jag var en anorektiker, men så är fallet såklart inte. I vanliga fall så bokstavligen vräker jag i mig mat i mängder. Jag gillar mat. Mat är gott. Det är så gott att jag kände att jag var tvungen att skriva en haiku, till matens ära, beredd?

Haiku om mat.

Mat är jätte bra.
En vinterdag är gröt mums.
Fast kött är jämt bäst.



Så här hungrig är jag nu, 10/10.



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0