Promenix med el Doggo-smarto!



Idag så har jag varit ute och gått en sväng med Gaja (mer känd som smartdog).




Smartdog blev lite trött efter ett tag och ville ta bussen hem.



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Utbrast hon, bussarna går ju aldrig förbi Manjärv! Då var hon lika förbaskat tvungen att gå...



Smartdog kollade om det skulle hända nått i Manjärv inom den närmsta framtiden. Nej, det skulle det inte kunde hon enkelt konstatera.



Smartdog spårade sen upp en farlig vildkatt! En trädgårdspuma, väldigt sällsynta.



Trädgårdpuman pratade ett för Smartdog främmande språk. Smartdog kan endast Svenska, Älgiska och hundspråket. När det inte gick att kommunicera med den otäcka trädgårdspuman så gav Smartdog upp, Smartdog var ju för tusan hungrig!



Smartdog spatserade mot potatislandet och plockade upp ett par kg. Det är inte fisk som gör en smart tydligen, det är potatis. Det har Smartdog bevisat.



Här kokar Smartdog sin potatis.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lena

Äntligen skrivs det någonting intressant här på bloggen!!! Men jag ksulle vilja påstå att min hund Obelix är typ dubbelt så smart som din så kallade "smartdog"...

2011-08-16 @ 23:18:40
Postat av: SofieE

Ser att det händer mycket i Manjärv!

2011-08-17 @ 22:24:44
Postat av: viktor

hahahaha

2011-08-19 @ 08:16:57
URL: http://viktorbrannmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jag dör elin, jag dör.

2011-08-24 @ 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0