Lista

1. Vem är du? Sofia Elin Nilsson! 
2. Attityd: Glad, men ibland arg.
3. Ålder: 18
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: Vågen för thailnad
6. Kommer från: Manjärv
7. Bor: Uggland 3, Manjärv, skrymslet under trappan.
8. Mentalitet: Inget ovanligt.
9. Telefonnummer: jepp
10. Hemsida: Blogg.se
11. Stationär eller bärbar dator? Bärbar
12. 1024*768 eller 800*600? Que?
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet Explorer
14. Din bästa egenskap: Måste nog vara att jag är så hemskt stark
15. Din sämsta egenskap: Ibland för stark för mitt eget bästa...
16. Husdjur: Tengo un gato, se llama Gissan!
17. Familj: Mamsen, pappa, storebror, storasyster och tvillingsyster
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Biceps
19. Kroppsdel du tycker bäst om på dig själv: Öronen. De är mjuka och fina.
20. Jag sover: Liggandes 
21. Djur jag är lik: En flodhäst kanske :)
22. Tror du på något? Ja
23. Frisyr: I Mongoboll :) oduschad givetvis
24. Hårfärg: Mörkblond
25. Ögonfärg: Grön, brun, blå?
26. Längd: skiftar mellan 163-164, men är även ibland upp på 180 
28. Skostorlek: 38
29. Gillar: Mat
30. Ogillar: Sj
31. Favoritmat: Grillad kyckling eller kött
32. Favoritglass: Phish food
33. Favoritdessert: Cheesecake
34. Favoritpizza: Tuuuttifruutti
35. Favoritdryck: Nått mums, typ vanlig hederlig juice
36. Gillar du godis? svar ja.
37. Isåfall vilken sort? choklad
38. Min favoritsport: Skidor, måste jag väl säga.
39. Min favoritfilm: Björnbröder.
40. Min favoritdag: Tisdag eller söndag.
41. Mitt favoritklädesplagg: Strumpor :) eller en stooor tröja
42. Min favoritbok: Harry Potter
43. Min favoritmusik: Musik som låter snäll
44. Min favoritlukt: Man
45. Min favoritblomma: Hmm jag vet inte. Nått som luktar gott
46. Öl eller vin? Öl är inte gott
47. Liknar du en kändis? Nej.
48. Senast köpa skiva: hahah
49. Senast film på bio: Hur många lingon finnsd det i världen
50. Bästa låten i världen: You make my dreams
51. Senast lästa bok: New moon, på spanska...
52. Favoritförfattare: J.K Rowling'
53. Skriver du dagbok? Nej, eller räknas blogg. Ibland.
54. Bästa årstiden: Vår. Fast alla är fina på sitt sätt. Och alla är fula på sitt sätt.
55. Älsklingsfärg: Grön
56. Skulle aldrig ta på dig: "mom"jeans
57. Vad ville du bli när du var liten? Större.
58. Blev du det? I'm still a midget
59. Brinner för: ööööööööh
60. Sportbil eller familjebil? Familjebil
61. Katt eller hund? katt
63. Fobier? Höjder och spindlar
64. Deppig eller glad? I'm so Happy
65. Politiskt insatt? Fick inte ens rösta förra året... 
66. Värdesätter du ärlighet? Jajamen
67. Brukar du dra vita lögner? Ja, det gör väl alla.
68. Är det ok med vita lögner? om inte någon blir ledsen :) 
69. Känner du en mytoman? YEP.
70. Gillar du någon nu? Jaa :)
71. Har du varit kär på riktigt? Det har jag
72. När stiger du upp? När jag är vaken
73. Är det bra eller dåligt? Hur kan det vara dåligt? 
74. Vem/vilka vet mest om dig? Mamsen!
75. Gillar du att slåss eller? Haha, har inte slagits på riktigt.  
76. Vad har du på dig just nu? Blå sparkdräkt.
77. Vad ska du göra ikväll? Hänga med skönfält och hennes klass
78. När var du senast riktigt full? Hemskt länge sen
79. Är du seriös? Beror på tillfället men nog är jag seriös
80. Hur många handväskor äger du? Två som jag använder
81. Hur många bilar har du/din familj: 2
82. Hur många syskon har du? 3, två äldre och en tvillingsyster
84. Hur många timmar sover du per natt? Ibland många, ibland få
85. Vem är snyggast i världen? Persbrandt och Jake Gyllenhaal
86. Vad är du allergisk mot? Katt, Skaldjur, Nötter, Pollen, damm, kvalster och lite smått mot laktos.
87. Ska du duscha idag? När jag är klar med det här
88. Vad är det för veckodag? Fredag
89. Vad är det för datum idag? 8 April 2011
90. Vad gör du nästa år? Går skola...
91. Saknar du någon? Det är klart.
92. Hårdrock eller synth? njet!
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? LANDET
94. Har du utländska föräldrar? Nej, inte vad jag vet.
95. Gillar du att laga mat? Om det blir mums och om man har fint sällskap 
96. Märkeskläder eller secondhand? En blandning.
97. Hur många par skor har du? Lagom, har dock en otrolig mängd träningsskor
98. Är du sexuellt frustrerad? haha nej?
99. Vem är snällast just nu? Jossan!
100. Var har du ont? Idag kan jag inte kröjma alls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0