Today

Dagens!

Händelser:

vakna kring 6.
Sov vidare till kvart i nio.
åkte ner med mor till älvsbyn.
sov till elva.
gick och åt lunch (korv och makaroner)
gick hem.
for på tvåfikat. (te och frukt...)
gick på spanskan.
for och sprang med världens bästa jossan och aspen.
gick och åt middag (korv och mos)
gick hem till ugglan 3 och smaska på leverpastejsmackor.
drog och gymma med samma vassa sällskap.
kvällsfika (te, mackor, frukt...)
spanska plugg.
upptäckte att alla sover/chilling i ugglan 1
gick hem och hörde på diverse packningslistor
satte mig här
blev vän med farsan på facebook.


tjaaaa

Dagens roligaste var helt klart att aspen hade gått och blivit med gitarr. Fatta, hur fränt?
Dagens tristaste var nooog vädret, för det regnade.
Dagens begär: Socker, annars går in deffning hur bra som helst, man kommer knappt se min skugga snart. Jag kommer att bli smal som en vältränad jakthund.


Här är iallfall en bild på en person och på mig själv.
Personen i sig brukar jag inte alltid säga så snälla saker till. Men jag gillar hon(?, han?, det?) ändå, hemskt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0