wake me up when september ends

Skola, handla mat, äta på grillen, sola, duscha. Så roligt har jag haft det idag.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Funderar på att skaffa en hobby som håller mig sysslosatt om kvällarna. Lägga pussel, sticka, yoga - vad som helst som tar tid!

Klockan är inte en 19.00, och jag funderar redan på att ta på mig pyamasen.
Men september månad kommer ändå att bringa något gott med sig!

1. Imorgon sticker vi på läger (= ingen spanska nästa vecka heller),
2. Nästa helg så fyller mormor år (=fika+tårta i mängder),
3. Helgen efter det så kommer ev. SKÖNFÄLT och hälsar på! Jippiiii!!!!
4. Till sist så ska ju jag och min exfru fara till stockholm på en romantisk weekend. Fett.

Nu sitter jag och gör något så glamoröst som att tugga på mitt tuggummi.
(rolig fakta: Min nya hårinpackning luktar tuggummi).

Vill bara skriva att jag har världens finaste vänner! :)







Nää nu ska jag umgås med snarran! <3

N.S?


pusselipusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

S.Ä.N

2010-09-03 @ 18:44:04
Postat av: Carro

Jag fattade vad N.S står för ;);) Men du, hårinpackningen luktade väl ändå värre än shampot!Haha den lukten från hårinpackningen luktade ju skiiiitstarkt i ditt hår! :o



Vi kan börja stirra in i väggar. Det vore ju ändå att göra nått....... :l

2010-09-03 @ 18:56:09
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0