eeehehe

Mycket har hänt sen jag sist skrev!

Jag har lärt mig parkera.
Yeah, you heard me! Ingen parkeringsruta är för liten för mig! Jag susar, hittar rätt, blinkar rätt, och backar rätt!
Jag är nog mästaren på att parkera, utan tvivel!



Jag har blivit less på allt som har med tacos att göra.
Tacos förra fredagen - mums
Tortillas förra lördagen - helt ok
Tacos tisdagen - njaaaee
Tortillas fredag - leeeessssssssssss

Ätit mormors speciella köttfärs
Jag har smakat på mormors köttfärs som hon av missatg råkat steka i smörkräm.
En smaksenstaion för smaklökarna vill jag lova!

Köpt en jacka.
jajamensan, en jacka blev det. En blå jacka. En blå, vadå? En blå, vadå? En blå! Jaha en blå!!!
Kanske inte riktigt min färg eller stil, men hallå någon gång måste ju även jag få ha kappa?
Blev dock lite orolig för att jag påminner om Dolores Umbridge. En aning tantig alltså...

      
   Elin Nilsson?          Dolores Umbridge?


Ikväll drar jag ner på  folkan, och fram tills dess ska jag göra vad jag gör bäst (=slöa framför en tv).
Jag måste också packa ihop mina tillbehörigheter. För på onsdag ska jag ju faktiskt ta tåget ner till huvudstaden med min exfru Smoffe. Fett.

på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0