In the town there the sun never smiles.

HEJ

Sitter i min storasysters och hennes fästman Marksnus lägenhet. Vi har kollat på skräckfilm med den tredje syster med tilhörande tillbehör. Jag har flytt byarnas by förstår ni kära läsare. Hela dagen har nämligen spenderats i potatislandet, då jag själv har fått agerat slav. Usch!


Nåväl, senare for vi till mormor och fika i mängder. Hon fyllde ju trots allt hela 71 år.


Idag diskuterade jag och min lillasyster om en kille.

jag: jaa, han har ju faktiskt en ny tjej nu
kajin: Nej, vem då?! :o
Jag: Det är ju Jag!!!
kajin: HAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHA

ja, så osannorlikt är det faktiskt att jag skulle ha en make.

.slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0