först, alltid en dusch.

Jaa, it fan är man då snabb inte.
Ikväll har vi haft löptest uppför en backe, och för min del gick det långsamt.
Typiskt!
Nåväl, är ju mer lik en pingvin än en prima ballerina.

De andra flickorna är och handlar och själv har jag hoppat in i min pyamas, före klockan nio.
Förövrigt luktar mitt hår skog. Skog och tandkräm. Varför undrar ni kanske? Är det för att hon har varit ute i skogen? Är det för att hon bor i skogen? Är det för att hon har borstat tänderna i skogen? Är det kanske för att hon har fått fel på luktsinnet? Nej, nej, nej säger jag då! Det är faktiskt så att mitt nya shampoo och balsam luktar skog. Just det, Skog och tandkräm.

       

Skog + tandkräm = schampoo & balsam?



Nöjd nu, Skönfält?

pusselipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0