oskadad

Jag har inte krockat. Jag har inte gjort illa mig alls. Typiskt! Då blir det nog tävling ikväll iallafall... Om nu inte jag snubblar påväg till maten ;)

Körlektionen gick bra, det var ju inte alls läskigt. Och resten av dagen har spenderats i sporthallen. Ni förstår, dom har ingfört en s.k Måbra-dag då man ska röra på sig. Så då valde jag att spela innebandy och vollyboll. Och vet ni vad? Mitt lag vann.

Näää, nu ska jag väl snart bege mig till maten och trycka i mig av någon läckerhet.


Här var jag liten och söt!

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag dör! den där bilden är nog den sötaste någonsin!

2010-09-15 @ 21:51:44
URL: http://sofieschonfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0