Livet är lidande



Nytvättat hår med smak av tuggummi.

Hejsan gott folk!
Idag har jag handlat nål och tråd och sytt fast knappar hårt som attan! Känner mig nästan som en hemma fru, det ända som saknas är att jag har ett eget hus och en make som gör att jag kan kalla mig fru. Men annars så!
Idag har vi haft brandövning på skolan och då måste alla barnen gå ut på skolgården och frysa tills det kommer någon som säger att man får gå in igen. Hejdlöst roligt. Ingen träning idag eftersom jag hade fullt sjå med att vara småförkyld.

Imorgon bär det av till Stockholm med döttrarna Eriksson. Det kommer bli kul :) 
Springa tävling < Shopping

Jag har en ny kompis som heter "våran kompis". Idag så kom hon in i våran uppgång.

Vår kompis: Hej
Jag: Hej
(Tystnad)
Jag: Vi ser idol
Vår kompis: Jag ser det.

Vår kompis är hemskt förtjust i idol förstår ni, och jag tror att hon hemskt gärna skulle vilja söka.
Nästa år ska jag skicka in en video till Bagge. Då hade nog vår kompis blivit oerhört glad och vi skulle bli stolta eftersom att det var vi som hittade denna fantastiska talang!

Nu ska jag sova. Egentligen är jag inte alls trött, men jag har kommit på ett fantastiskt finurligt knep!
Vad då för finurligt knep kanske ni då undrar. Räkna får kanske? Varm mjölk? Godnatt saga? Nej, nej, nej! Ack så fel ni har. Det bästa sättet att bli trött på är att läsa några rader i körkortsboken. Den är verkligen urtrist och dödstråkig. Men trött blir man!

hejssvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0