Helt vanlig torsdag

Idag har veckans hårdaste dag bestått av: Lektion, träning, lunch på byn med MAMMA, lektion, lektion. Och egentligen så skulle vi ha en lektion till, men den struntade jag i!

Eftersom jag varit så duktig och produktiv idag så kände jag att jag verkligen bara var tvungen att belöna mig själv! (t.ex. med nya skor!!!) Bättre upp, tyckte jag och min fina kamrat Carran och begav oss till Konsum. Där blev det att köpa glass ;) och choklad ;) men det går iallfall framåt. Vi delade på glassen idag, så det blev endast ca 500 kcal var. Efter glassen och chokladen kändes kläderna lite väl trånga så vi bestämde oss för att gå ut på en mysig promenad.

Kvällen till ära så har jag fått besök av Kajin. Hon har berättat massa historier, slampiga sådana.




Konsum i bakgrunden!

Nöjd, Skönfält?

pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: Tant Anna-Lena

ÄNTLIGEN HAR JAG HITTAT HIT!!!! LÄNKA TILL MIG BLOGG................OCH.............LUS-LÄS DEN!



Kram

2010-09-03 @ 13:06:03
URL: http://annalenanilsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi belönade oss själva ;) Undrar vad det var för duktigt JAG lyckades åstadkomma igår då? :O

2010-09-03 @ 14:37:23
URL: http://caroooliiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0