hej

Just nu diggar jag till Darins "LoveKiller", huuh vad hände liksom? Darin är ju en fjant, och fast även jag den mest inbitna darin hataren måste erkänna att just den här låten faktiskt är rätt så svängig...

Jag har just varit och käkat en mumsig frukost, men något som inte är lika mumsig är att jag har börjat få onda aningar om att en ögoninflamation är på gång. Det kliar och sticks ungefär som Lotta på bråkmakargatans tröja. Får hålla tummarna att någon smuggla in en katt i mitt låsta rum under natten då jag låg och sov och att det är beviset på att mina ögon gör ont. Eller så är det ett bevis på att jag måste städa... Fast å andra sidan håller jag nog fast vid alternativ ett, och skjuter på städningen ett par veckor!



Så här såg min häftiga träningsoutfit ut för två år sen då jag hade ögoninflamation.
Det är nästan så att jag hoppas på en favorit i repris. De där simglasögonen gjorde sig verkligen till sin rätt på mig

Hoppas innerligt att Skönfält är nöjd nu.

pusselipusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0