Haj

Hej, nu sitter jag här och väntar på MAMMA! Vi ska handla och sen ska jag hem till byn (en förort till Byn).
Väl hemma i Byn så  bjuds det till kalas imorgon då mormor fyller 71 år. Jag har hört ryktas om s.k potatisplockning också, men jag håller tummarna att detta bara är ett hemskt påhitt.

Idag så har jag bokat min första körlektion, det kommer bli speenande.

Förövrigt så är jag glad.

1. Jag är på bra humör.
2. Jag har inte blivit sjuk.
3. Jag och snarran bor vägg i vägg.
4. Jag har fått igång internet!!!
5. Jag har blivit bjuden på glass idag.
6. Jag ska bara läsa 450p nästa år.

Nu hinner jag inte skriva mer om mitt glada humör, för nu kom MAMMA, och vi ska handla.



HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: Lena

Superman!

2010-09-11 @ 08:56:55
URL: http://annalenanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0