Bra dag

Precis som rubriken skvallrar om, det har varit en bra dag! :)

1. Sovmorgon
2. Palt
3. Slöa lektioner
4. Tacos
5. Wii-party hos Zakarias

Bara för att nämna några få bra grejer.

Morgondagen däremot! Första körlektionen någonsin och rullskidtävling på kvällen.
Hoppas nästan att jag råkar krocka lite med bilen och drar på mig en lindrig fotskada.
Rullskidstävlingar förstår ni gott folk, är djävulens påfund!
I vanliga fall brukar jag också vara orolig för spanskalektioner, men jag fick ett glädjens besked förra lektionen. Vi ska på språkresa, huuh? Ändå kul! Och förresten så var fröken snäll och inte alls elak.




¡adiós!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad heter spanskafröken? Vart ska ni på språkresa? Du skulle bara våga köra på foten eller dylikt!....chiiicken! :)

2010-09-15 @ 10:06:35
URL: http://annalenanilsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hon heter Jenny någonting. Malaga! Tyst på dig!!!

2010-09-15 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0