12.00

Idag har det hänt två fantastiska saker och klockan är bara barnet!

För det första så fick jag tag i min dödsfiende som jag har stalkat ända sen skolstarten. Datasnubben, mannen som kan gå igenom väggar! Han har aldrig någonsin varit i närheten när jag har velat ha tag i honom. Men nu jävlar har jag lyckats med det omöjliga! Så idag har jag övat på att förfalska min mammas namnteckning :)

Det andra fantastiska som har hänt är att Julius fixa min privata dator! Jag hade lyckats vrida till hela bilden så att man såg allt vågrätt. Mycket besvärligt, men Julius grejade detta världsproblem med några snabba knapptryckningar. Hurra för honom!

Nu håller jag på att packa, det är inte så kul . Och min fina vän Snarran (aka: Carran, Slarran, Blarran, Knarran...) är i Luleå så jag är liksom helt ensam. Skit tråkigt.


Här lyckas Johan Palm förmedla samma känsla som jag ahr just nu:
Ensamhet och bitter förtvivlan.


Hej!

ääääh kanske fortsätta packa kanske?
eller?


Kommentarer
Postat av: Storasyster

LÅT JOHAN PALM VARA I FRED!

2010-09-22 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0