miss you two ♥

Just nu saknar jag Gällivare. Jag saknar Gällivare och alla människor.
Jag saknar att alltid ha någon att skratta med och alltid ha någon som förstår en. Jag saknar en kompis som skickar sms med en gullig text, bara för att jag inte ska känna mig oälskad. Jag saknar någon som vill käka chokladpudding i mängder. Jag saknar någon att småbråka med, mest på skoj. Jag saknar att ha någon att ha spontana myskvällar med - mitt i veckan hemma på lövberga.  Jag saknar någon som kommer och tittar på värdelösa teveprogram mest för att bara vara till mitt sällskap. Jag saknar någon att plugga med, även om plugget kommer lite vid sidan av. Jag saknar någon att analysera skitsaker med. Jag saknar någon som alltid ställer upp. Jag saknar någon att hata livet med. Jag saknar någon.

 Just nu saknar jag någon, det fattas liksom nått.






Är klockan över tolv och man inte är trött. Och känner sig aningen ensam.
Så får man faktiskt vara deppig ett tag, och längta lite efter världens finaste.
Man får det om man vill.




Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, jag saknar också Gällivare och er!! :( <3

tänk att bara få göra om någon dag i ettan igen!



ni är bäst! love you!<3

2010-10-22 @ 08:18:08
URL: http://sofieschonfeldt.blogg.se/
Postat av: sofiee

Det är tomt utan er <3

2010-10-22 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0