Verjkligen!

Hej Hej Hallå!

Nu sitter jag för mig själv i min säng, i de slöaste kläderna man kan hitta och bara är.
Grymt skönt.
Shhhhnarglan gick just in till sig, världens finaste vän alltså.
Snacka lite skit, skratta åt påhittade uttryck, diskutera lite musik med en fin vän. Mer än så behöver inte en söndagskväll bestå av för att bli perfekt. ♥



Just nu är jag inte alls trött, och det behöver jag inte vara om jag inte vill.
Gällivare, där var jag i helgen. Trevligt. Och stundvis läskigt.
Mat och husrum har man snyltat hos Smoffe, och hon är fin hon också.
Nu är det bara Skönfält som saknas i mitt liv, Skönfält, skönfält, skönfält.
Min lilla flinga.

Helg, ego och social.



Min fru och jag!

    
      

Jag och Gällivare favoriterna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0