Upptäckare

jag har upptäckt att mitt nya nagerlack var rätt så fräsigt.



Som om inte detta var nog! Jag har dessutom upptäckt att mitt hår har blivit långt!




Såå, wzup with the hair...
När man gjorde en sånn här upptcäkt så började tankarna virvla.
Klippa sig? Ljusa slingor? Mörkare? Brunt? Eller lockigt rent utav?!
Eller ska man klippa till dig och få ett "helt" tråkigt hår, som alla säger:
åååh såå fint. Fastän det är långt och trist. Visserligen blir det ju rätt så
amazing om man orkar fixa till det, men hur ofta gör en kvinna som jag det?
Aldrig. Men om, ja då hade det varit fint.


Att låta vara, eller att inte låta vara. Det är frågan.



Kommentarer
Postat av: skönfält

du har typ världens finaste hår!!!!! om du ska göra nått med det tycker jag du ska göra lockar,du får då inte göra som jag alltid gör och klipper mig!

2010-10-01 @ 19:04:38
URL: http://sofieschonfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0